2411 Lokca - Lipnica Wielka

Určenie: MTB bicykel

modra-trasa-ikona2 charakter-mtb02 narocnost-sport-ikona01

Povrchy:
asfalt, štrková cesta, lesná cesta, nespevnená cesta, lúka

Charakteristika: Trasa spája krásy slovenských a poľských prihraničných obcí, cyklistovi ponúka pekné výhľady na Tatry a Babiu Horu.

Trasa začína v obci Lokca pri autobusovej zastávke na ceste I/78 a pokračuje severovýchodne smerom k Námestovu. Hneď za Lokcou sa stretáva s Oravskou cyklomagistrálou, pred Oravskou Jasenicou sa stretáva so začiatkom Beskydskej cyklomagistrály. Pokračuje až k Oravskej priehrade, pred Námestovom pri čerpacej stanici odbočíme doľava na most ponad rameno vodnej nádrže Orava, prejdeme po ňom, na jeho konci odbočíme doprava. Tu sa napojíme znova na cestu I.triedy I/78. Tá nás prevedie cez obce Zubrohlava a Rabča. V centre Rabče pri kultúrnom dome trasa odbočí doprava a pomaly smeruje k poľským hraniciam. Míňame obec Rabčice a začneme stúpať pod Poprovku, kde prekračujeme hranicu. Po lesnej a neskôr poľnej ceste sa spustíme do rozsiahlej poľskej obce – Lipnica Wiełka. Trasa končí v centre tejto obce.

program cezhranicnej spolupraceeu logotrenciansky samospravny krajzilinsky samosprav krajvychodna morava